RISEN

Podanie- Fozi

View previous topic View next topic Go down

Podanie- Fozi

Post  Fozii on Mon Dec 03, 2012 9:20 am

1. Nick:Fozi
2. Klasa:Berserker
3. LvL:52
4. Armor/Weapon/Jewel:Avadon set L/?Great Sword Focus+2/Set C Grade Common
5. Imię:Bartek
6. Wiek:25
7. Pochodzę z:Wrocław
8. Pracuję/studiuję:Pracuje i studiuje
9. W l2 grałem (serwery/klany):L2 Gold.cc - Grałem tam od paru ładnych lat(od samego powstania serwera jak jeszcze stal na c4)Ale z kazdym rokiem ubywalo ludzi wiec item sprzedalem i teraz gram na rpg-club (tydzien czasu)
10. Dziennie gram (ile h?)/dostępny jestem od do:Zależy od dostepnego czasu ale od 4 do 7 godzin dziennie.
11. Skąd znasz / co słyszałeś o RISEN?:Od Anka/o klanie Risen nie sluszalem.
12. Czemu akurat RISEN?:Szukam dobrej zabawy na serverze.Widze ze klan jest zorganizowany zwlaszcza widac to po stronce.Takie podjescie mi sie podoba:D
13. Napisz coś od siebie (coś co nas przekona że właśnie TY jesteś odpowiednim kandydatem do naszej pojebanej kompaniji):Nie mam pojecia:D Bedziecie chcieli inv do Klanu to przyjmiecie,zadne wywody z mojej strony i tak nie pomoga Razz SZukam dobrej zabawy,wspolnego farmienia/pvp/siege /rb party itp.
13. Czy przeczytałeś regulamin i go akceptujesz?: Tak,akceptuje.

Fozii
Guest


Back to top Go down

Re: Podanie- Fozi

Post  Dreams on Mon Dec 03, 2012 9:44 am

troche niski lvl, i bardziej nam trzeba suportu, ogolnie bede za, skoro wymieniona zostala Monia xD,
p.s przeczytaj regulamin
avatar
Dreams
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 496
Join date : 2012-09-24
Age : 26
Skąd : Międzylesie/Nysa

Back to top Go down

Re: Podanie- Fozi

Post  Fozi on Mon Dec 03, 2012 11:37 am

Czytac czytalem :d ale nie zauwazylem tego na koncu : Latissimus Dorsi
Jesli chodzi o suporta to robie rownoczesnie pofa 54lvl i bd 52 lvl

Fozi

Liczba postów : 6
Join date : 2012-12-03
Age : 30
Skąd : Wrocław

Back to top Go down

Re: Podanie- Fozi

Post  Dreams on Mon Dec 03, 2012 11:44 am

Pp rozumiem ale bd niepotrzebnie,pracujesz czas, chyba ze chciałbyś bd grać
avatar
Dreams
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 496
Join date : 2012-09-24
Age : 26
Skąd : Międzylesie/Nysa

Back to top Go down

Re: Podanie- Fozi

Post  Fozi on Mon Dec 03, 2012 12:05 pm

Jak rozpoczynałem gre tydzien temu to własnie zmysla o bd +pof ale potem sie rozmyslilem bo chcialem zrobic postac na pvp, a breserkerem jeszcze nigdy nie gralem Very Happy no i zainwestowalem juz w itemki dla breserkera dzisiaj zrobilem great sworda F +4 Very Happy na bd mam rowniez itemki ale duale common i set c grade H (N) +3 plus jewel c,musialbym dozbierac troszke adeny na seta b grade.Zreszta jesli bardzo potrzebujecie bd albo pofa i pomozecie w expie to moge grac ktoras z postaci w clanie;p o ile inv dostane a breserkera zrobie sobie jako dodatek bez klanu.(Zreszta itemki zawsze mozna sellnac )

Fozi

Liczba postów : 6
Join date : 2012-12-03
Age : 30
Skąd : Wrocław

Back to top Go down

Re: Podanie- Fozi

Post  jh0ri on Mon Dec 03, 2012 12:08 pm

Masz Bd a jaki lvl i czy na sell?
avatar
jh0ri
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 108
Join date : 2012-09-19
Age : 24
Skąd : Lca.

Back to top Go down

Re: Podanie- Fozi

Post  Fozi on Mon Dec 03, 2012 12:31 pm

BD 52 lvl ,raczej tej postaci nie sprzedaje,jesli chodzi o wczesniejszego posta to moge grac bd tylko chcialbym zamienic seta b grade l na h jesli ktos ma :Pi chce wtt

Fozi

Liczba postów : 6
Join date : 2012-12-03
Age : 30
Skąd : Wrocław

Back to top Go down

Re: Podanie- Fozi

Post  jh0ri on Mon Dec 03, 2012 12:33 pm

To lipton wlasne taki bd by mi sie zdal
avatar
jh0ri
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 108
Join date : 2012-09-19
Age : 24
Skąd : Lca.

Back to top Go down

Re: Podanie- Fozi

Post  Dreams on Mon Dec 03, 2012 12:42 pm

Jori nie spamuj xd
Bardziej potrzebujemy bd. A z eq coś się wymyslu
avatar
Dreams
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 496
Join date : 2012-09-24
Age : 26
Skąd : Międzylesie/Nysa

Back to top Go down

Re: Podanie- Fozi

Post  jh0ri on Mon Dec 03, 2012 12:44 pm

Dago wrote:Jori nie spamuj xd
Bardziej potrzebujemy bd. A z eq coś się wymyslu

I kto to mowi hahha

Jak na bd to ofc zaa zeby bylo w temacie!
avatar
jh0ri
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 108
Join date : 2012-09-19
Age : 24
Skąd : Lca.

Back to top Go down

Re: Podanie- Fozi

Post  Fozi on Tue Dec 04, 2012 10:54 am

Jeszcze mam takie pytanie.Jezeli chce przystapic do klanu BD to musze od nowa aplikowac podanie ?czy moze zostac to stare .BD ma wbity juz 55 lvl.Moze uda mi sie wbic dzisiaj do 58 lvl.

Fozi

Liczba postów : 6
Join date : 2012-12-03
Age : 30
Skąd : Wrocław

Back to top Go down

Re: Podanie- Fozi

Post  Dreams on Tue Dec 04, 2012 10:58 am

nie musiz, skoro bd to acdept, poczekaj na cl-a decyzje
avatar
Dreams
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 496
Join date : 2012-09-24
Age : 26
Skąd : Międzylesie/Nysa

Back to top Go down

Re: Podanie- Fozi

Post  Fozi on Sat Dec 08, 2012 6:36 am

Kiedy mozna się spodziewac tej decyzji cl? w sprawie przyjecia bd? wchodze codziennie na stronke i nic Razz czekam dalej...

Fozi

Liczba postów : 6
Join date : 2012-12-03
Age : 30
Skąd : Wrocław

Back to top Go down

Re: Podanie- Fozi

Post  Jarrod on Sat Dec 08, 2012 2:29 pm

To chcesz BD czy Berkiem grac ? :>
avatar
Jarrod
VIP
VIP

Liczba postów : 846
Join date : 2012-09-19
Age : 30
Skąd : Warszawa

Back to top Go down

Re: Podanie- Fozi

Post  Ann on Sat Dec 08, 2012 11:22 pm

Dago wrote:skoro wymieniona zostala Monia xD
on nie wie raczej kto to monia Razz wiec sie nie sugeruj tym Very Happy bo czlowieka chyba nie znam ^^
avatar
Ann
Moderator
Moderator

Liczba postów : 53
Join date : 2012-09-29
Age : 27
Skąd : Kielce

Back to top Go down

Re: Podanie- Fozi

Post  Fozi on Sat Dec 08, 2012 11:41 pm

Witam, chce BD grac 59 lvl ,wazniejsze skile do pt juz ma.Jakby co nick OsHe w grze jesli bedziecie chcieli inv.

Fozi

Liczba postów : 6
Join date : 2012-12-03
Age : 30
Skąd : Wrocław

Back to top Go down

Re: Podanie- Fozi

Post  Jarrod on Sun Dec 09, 2012 12:23 am

ACCEPTED Smile
avatar
Jarrod
VIP
VIP

Liczba postów : 846
Join date : 2012-09-19
Age : 30
Skąd : Warszawa

Back to top Go down

Re: Podanie- Fozi

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum