RISEN

HateMe [ACCEPTED]

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

HateMe [ACCEPTED]

Post  Guest on Wed Oct 10, 2012 4:39 am

1. Nick: Hateme / Xenith
2. Imię: Michał
3. Wiek: 24
4. Pochodzę z: Leszno
5. Aktualnie mieszkam w: Leszno
6. Pracuję/studiuję: Wczoraj obroniłem mgr wiec nie pracuje póki co.
7. W l2 grałem (serwery/klany): z 8 lat. Dune,Abyss,Azure,Dex,RPG,OFF, klany Syndicate,Allstars,Fussion
8. Dziennie gram (ile h?)/dostępny jestem od do: zazwyczaj moge bardzo dużo - 10h+ czasami mniej czasami więcej. po poludniu, wieczory i nocki spoko Smile
9. Preferowane Klasy: PW
10. Skąd znasz / co słyszałeś o RISEN?: forum rpg
11. Czemu akurat RISEN?: wyglądacie mi na sensowny klan, pomimo, że o was nie slyszalem
12. Napisz coś od siebie (coś co nas przekona że właśnie TY jesteś odpowiednim kandydatem do naszej pojebanej kompaniji): Chce pograć z ludzmi ktorzy nie będą marnowali mojego czasu, tak jak i ja nie bede marnował czasu pozostałych. Jak cos robie to robie to dobrze, albo nie robie tego wcale. Jestem zainteresowany grą z doświadczonymi ludzmi, latwo współpracuje, nie migam się od obowiązków.
13. Czy przeczytałeś regulamin i go akceptujesz?: tak

Guest
Guest


Back to top Go down

Re:

Post  Alch3mik on Wed Oct 10, 2012 4:40 am

ok +
avatar
Alch3mik
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 67
Join date : 2012-09-22

Back to top Go down

Re: HateMe [ACCEPTED]

Post  Fast3r on Wed Oct 10, 2012 4:44 am

Za.
avatar
Fast3r
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 222
Join date : 2012-09-19
Age : 22
Skąd : Gryfino

Back to top Go down

Re: HateMe [ACCEPTED]

Post  Guest on Wed Oct 10, 2012 4:44 am

HateMe wrote:RPG
Kim grałeś na rpg, który serwer i jaki nick? Razz

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: HateMe [ACCEPTED]

Post  Mordrag on Wed Oct 10, 2012 4:47 am

+
avatar
Mordrag
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 47
Join date : 2012-10-06
Skąd : Gdańsk

Back to top Go down

Re: HateMe [ACCEPTED]

Post  CherryCoke on Wed Oct 10, 2012 4:48 am

hah napewno czytałeś regulamin ? Very Happy przeczytaj jeszcze raz i popraw podanie Razz po poprawie + Twisted Evil
avatar
CherryCoke
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 178
Join date : 2012-09-25
Age : 23
Skąd : Oświęcim

Back to top Go down

Re: HateMe [ACCEPTED]

Post  Dreams on Wed Oct 10, 2012 4:49 am

Plus będzie jak se przybędzie xd
avatar
Dreams
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 496
Join date : 2012-09-24
Age : 27
Skąd : Międzylesie/Nysa

Back to top Go down

Re: HateMe [ACCEPTED]

Post  Hateme on Wed Oct 10, 2012 4:49 am

Pal Hateme, gralem w wolnym conscie ale wspołpraca z OOC była

Hateme
Guest


Back to top Go down

Re: HateMe [ACCEPTED]

Post  KONOPIA on Wed Oct 10, 2012 4:50 am

Dago wrote:Plus będzie jak se przybędzie xd
ale ty jestes juz wqrfiajacy z tym SE jeszce 1 spam o SE to Damian wyjebie ci z hydro w powieke xd

KONOPIA
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 100
Join date : 2012-09-29
Age : 29
Skąd : szczecin

Back to top Go down

Re: HateMe [ACCEPTED]

Post  Dreams on Wed Oct 10, 2012 4:52 am

Mam nadzieję że damian nie czyta bo mi oko złamie
avatar
Dreams
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 496
Join date : 2012-09-24
Age : 27
Skąd : Międzylesie/Nysa

Back to top Go down

Re: HateMe [ACCEPTED]

Post  CherryCoke on Wed Oct 10, 2012 4:53 am

Ty kolego , zostaw mi tu kolege bo problem będziesz miał ... HateMe popraw to podanie , wódz to zobaczy i będzie lipa ^^

Edit : Salvatore ma manie sprawdzania ludzi : D


Last edited by CherryCoke on Wed Oct 10, 2012 4:57 am; edited 1 time in total
avatar
CherryCoke
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 178
Join date : 2012-09-25
Age : 23
Skąd : Oświęcim

Back to top Go down

Re: HateMe [ACCEPTED]

Post  Guest on Wed Oct 10, 2012 4:54 am

Hateme wrote:Pal Hateme, gralem w wolnym conscie ale wspołpraca z OOC była
Słabiutko jak na x15, a to jest x3.

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: HateMe [ACCEPTED]

Post  KONOPIA on Wed Oct 10, 2012 4:55 am

Dago wrote:Mam nadzieję że damian nie czyta bo mi oko złamie
rzese xd gorzej jak wpadnie ze switezianka ona ma mana burna zenchantowanego na duel wiec party ud i spam cp nonstop , aha jej kokabura ma set na + 17,5 wiec moze byc ciezki orzech do zgryzienia xdd

KONOPIA
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 100
Join date : 2012-09-29
Age : 29
Skąd : szczecin

Back to top Go down

Re: HateMe [ACCEPTED]

Post  Dreams on Wed Oct 10, 2012 4:58 am

Ja jebie. Po tygodniu będziemy więc na lvlu -13 jak nas zaczną pkowac
avatar
Dreams
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 496
Join date : 2012-09-24
Age : 27
Skąd : Międzylesie/Nysa

Back to top Go down

Re: HateMe [ACCEPTED]

Post  KONOPIA on Wed Oct 10, 2012 4:59 am

Dago wrote:Ja jebie. Po tygodniu będziemy więc na lvlu -13 jak nas zaczną pkowac
nom trudno zycie my d-grade a damian vesper buster z fokusem 300 fire i hydro +1 fire atak

KONOPIA
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 100
Join date : 2012-09-29
Age : 29
Skąd : szczecin

Back to top Go down

Re: HateMe [ACCEPTED]

Post  Dreams on Wed Oct 10, 2012 5:04 am

Ale my mamy w w d grade 120 fire resist!
avatar
Dreams
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 496
Join date : 2012-09-24
Age : 27
Skąd : Międzylesie/Nysa

Back to top Go down

Re: HateMe [ACCEPTED]

Post  KONOPIA on Wed Oct 10, 2012 5:06 am

Dago wrote:Ale my mamy w w d grade 120 fire resist!
xd i w bizu pasiv m.def + fire resist btw ciekawe czy poleca kicki na TS-ie xddd

KONOPIA
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 100
Join date : 2012-09-29
Age : 29
Skąd : szczecin

Back to top Go down

Re: HateMe [ACCEPTED]

Post  Dreams on Wed Oct 10, 2012 5:08 am

bedzie nas za duzo zeby nas znalezli na ts i wyrzucili xd
avatar
Dreams
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 496
Join date : 2012-09-24
Age : 27
Skąd : Międzylesie/Nysa

Back to top Go down

Re: HateMe [ACCEPTED]

Post  Hateme on Wed Oct 10, 2012 5:08 am

Nie mam zielonego pojęcia o co chodzi z poprawą. Czytam 5 raz regulamin i nie widze nieścisłości. Naprowadz mnie kolego jesli coś cie tam trapi

Hateme
Guest


Back to top Go down

Re: HateMe [ACCEPTED]

Post  Fast3r on Wed Oct 10, 2012 5:09 am

Kurwa to jest rekrutacja a nie spam forum !!! Zrobcie sobie w offtopicu temat i spamujcie tam. Dzieki:)
avatar
Fast3r
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 222
Join date : 2012-09-19
Age : 22
Skąd : Gryfino

Back to top Go down

Re: HateMe [ACCEPTED]

Post  Fast3r on Wed Oct 10, 2012 5:10 am

Hateme wrote:Nie mam zielonego pojęcia o co chodzi z poprawą. Czytam 5 raz regulamin i nie widze nieścisłości. Naprowadz mnie kolego jesli coś cie tam trapi

Przeczytaj dokladnie WSZYSTKO z gory do dolu to znajdziesz.
avatar
Fast3r
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 222
Join date : 2012-09-19
Age : 22
Skąd : Gryfino

Back to top Go down

Re: HateMe [ACCEPTED]

Post  KONOPIA on Wed Oct 10, 2012 5:10 am

Dago wrote:bedzie nas za duzo zeby nas znalezli na ts i wyrzucili xd
xd jak dostaniemy z hydro to znaczy ze juz nas maja (daj cynk jab bedziesz na TS-ie)

KONOPIA
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 100
Join date : 2012-09-29
Age : 29
Skąd : szczecin

Back to top Go down

Re: HateMe [ACCEPTED]

Post  Dreams on Wed Oct 10, 2012 5:10 am

Fast3r wrote:Kurwa to jest rekrutacja a nie spam forum !!! Zrobcie sobie w offtopicu temat i spamujcie tam. Dzieki:)
rechot zakladam w offtopciu-inne temat xd
avatar
Dreams
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 496
Join date : 2012-09-24
Age : 27
Skąd : Międzylesie/Nysa

Back to top Go down

Re: HateMe [ACCEPTED]

Post  Jarrod on Wed Oct 10, 2012 10:00 am

Jak dokładnie ogarniesz regulamin to poleci Accept Smile Póki co czekamy Smile
avatar
Jarrod
VIP
VIP

Liczba postów : 846
Join date : 2012-09-19
Age : 30
Skąd : Warszawa

Back to top Go down

Re: HateMe [ACCEPTED]

Post  HateMe on Wed Oct 10, 2012 11:16 am

HateMe wrote:1. Nick: Hateme / Xenith
2. Imię: Michał
3. Wiek: 24
4. Pochodzę z: Leszno
5. Aktualnie mieszkam w: Leszno
6. Pracuję/studiuję: Wczoraj obroniłem mgr wiec nie pracuje póki co.
7. W l2 grałem (serwery/klany): z 8 lat. Dune,Abyss,Azure,Dex,RPG,OFF, klany Syndicate,Allstars,Fussion
8. Dziennie gram (ile h?)/dostępny jestem od do: zazwyczaj moge bardzo dużo - 10h+ czasami mniej czasami więcej. po poludniu, wieczory i nocki spoko Smile
9. Preferowane Klasy: PW
10. Skąd znasz / co słyszałeś o RISEN?: forum rpg
11. Czemu akurat RISEN?: wyglądacie mi na sensowny klan, pomimo, że o was nie slyszalem
12. Napisz coś od siebie (coś co nas przekona że właśnie TY jesteś odpowiednim kandydatem do naszej pojebanej kompaniji): Chce pograć z ludzmi ktorzy nie będą marnowali mojego czasu, tak jak i ja nie bede marnował czasu pozostałych. Jak cos robie to robie to dobrze, albo nie robie tego wcale. Jestem zainteresowany grą z doświadczonymi ludzmi, latwo współpracuje, nie migam się od obowiązków.
13. Czy przeczytałeś regulamin i go akceptujesz?: tak
albo kisiel albo fapping cause temporary blindness, jesli to nie to to sie poddaje ^^
avatar
HateMe
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 4
Join date : 2012-10-10

Back to top Go down

Re: HateMe [ACCEPTED]

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum